katten då!

Nu är det så här va, att jag är uppe med katten och fixar med livet och dess framförhållning. Till exempel rycker fötterna och smilgroparna av tristess då jag har legat inne hela helgen med sjuk hals och huvud. Det är därför jag omfamnar måndag, ny vecka, med den största håven jag kunde hitta. Jag är dock inte helt 100 % kry, snarare 56 %. Snacka om att bli överkörd av årets influensa rakt bakifrån! har varit kass i snart 1 vecka nu. Om inte jag snart blir bättre ska jag personligen gå i ide.. jaja! enligt min magiska och visuella kalender har jag mycket spännande saker att buga för. Jag ska färga hud, jobba, återse bekanta ansikten och förhoppningsvis bli 120 % kry. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0