citron

hej hopp du där i snödrivan är!  det är så jävla trist att vara sjuk. orkar ingenting, orkar bara laga mat som inte mättar ett skit och ingefära har blivit min nya drog. Men om du tror att svarta moln är på väg så måste jag slå dig i ansiktet! för så är det icke! jag mår betydligt bättre än för ett par dagar sedan och om jag inte mår som en  nyknullad george michael imorgon kommer jag nog tappa all respekt för allt vad ingefära står för. Jag gissar på att jag kommer i alla fall må som Bert karlsson mår när semeldagen infaller när fredag nalkas! annars kör jag en whiskey och en cigg på det. En sann jazzräv låter inte ett par hundratusen bakterier styra skutan! nej för fan. 
 
En sista grej, jag får ont i magen av lycka när jag tänker på våren och sommaren. Har en hel del saker som kan jämföras med en helt magenfik orgasm planerat. Mer om det senare i livets skede! 
 
Nu ska jag drömma om citroner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0