förkyld

Ja, jag är förkyld igen. Jag är en alldeles för enkel måltavla för bakterier med bulimi. De dem inte vet är att jag är MÄSTARE på att inta föda med killer instinct. Idag skrammlade jag ihop en morotssoppa, baserad på färsk ingefära, färsk citronsaft och skal, färsk vitlök, färsk röd chili, gurkmeja och annat gött. PLUS att jag äter strepsil och suger i mig en slags armé i tablettform. Men skit i det nu. Jag håller på att läsa "Lyckliga i alla sina dagar" av Nina Björk, som jag personligen snart skickar varsitt ex av till varje jävla sate i västvärlden. Gud vad världen hade blivit harmonisk och fager. Jag gjorde en skiss över mina fattiga frukost över hur jag ska ändra på hela samhällskonstruktionen. det är inte hållbart!!!!!!!!!!!! fatta. på alla sätt och vis. Man kan tro att världen är 20 år, jävligt impulsiv, tror att den kan allt bäst och älskar att hänga på stans alla ställen som serverar rödvin och cocktails för en liten sedel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0