jag behöver ligga

Jag börjar jobba om fyra timmar. Under den tiden ska jag hinna bli arg på samhället igen och vårda mitt tunga huvud. Utomhus är det äckelvindar som förpestar. Jag kan inte riktigt sluta bli ledsen när det känns som att vinden häller en kanna iskallt vatten över ansiktet varje gång man tar ett kliv framåt. MEN STANNA INOMHUS DÅ! ja, fast nu är det så att jag är en utomhusmänniske. Jag älskar att höra gruset under skorna och bli smekt av solen i nacken. Jag funderar på att bli trädgårdsmästare. Tänk att ständigt springa runt i slitna hängslebyxor och randiga tröjor! Samt ta en kopp kaffe och gnaga på en egenodlad morot när man har parkerat rumpan i en jordhög brevid sin blomstrande trädgård. namnam! Jag ska nog sluta printa ner mina impulsiva drömmar. Pålitligheten rasar som en jävla lavin här! Jaja, en sak är säker och det är att det snart vankas glitter- och skrattfest på jazzhuset. Pang pang! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0