lets dance

Det känns som att någon har skjutit mig i huvudet. Inte i magen, som det brukar kännas. Nä, den här känslan är ny. Jag tror att det är min nuvarande men icke ständiga livsstil som sätter sina spår i kropp och själ. Fick för mig att färga håret igår strax innan midnatt och nu sitter jag här och kämpar med silverschampoo och surriga ögon. va fan liksom! det var ju min lucky day igår! 
 
Igår hände det en annan rolig sak. Det var så rolig att jag ville lägga mig ner på golvet och slingra som en orm av skratt, kluckkluckkluck! Okej, klockan åtta dansar lets dance in på tv-rutan och mamma och kent sitter som tjackpundare runt deras langare och är så koncentrerade att deras hjärnor pulserade, typ. asså, deras ögon lös så stark att jag blev bländad och deras skrattsalvor och förväntningar och lyckorusningar över det här programet fullständigt vibrerade genom väggar och tak! Jag gick därifrån efter ett tag, efter min lilla slingerdans på golvet. Som sagt, jag gick och färgade håret påskgult. haj chaparall säger vi om det va. 
 
 
Min favorit påskbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0