MENS_REBBE

Vet ni vad jag gjorde i morse? Jag fick ett rejält utbrott på vädret. Ja, ni läste rätt. 
 
Jag var nämligen ute och promenerade och så helt plötsligt kändes vinden inte lika kärleksfull längre. Jag fick kupa ihop kroppen och slå under ifrån! Det var fan inte kul och min harmoniska promenad i vårsolen förvandlades till en kamp om liv och död! GRR, Tankarna drogs till de där machoäckliga väktarna på Sticky fingers som behandlade mig som en bärplockare för ett par år sedan, plus att gråten och ilskan i halsen blandades som en cocktail i halsen, vilket blev att konsekvensen av det gjorde att jag skrek ut min sorg "den här kalla och hårda vinden är en metafor för det hårda samhället vi lever i, jävla kaptalister, narcissister, borgare och patriarkat-helvete!!!!!!!!!!!!" cry me a windy windy day. Jag hoppas någon hörde mig, för det gjorde inte jag. som ni kanske kom ihåg, jag har mina hörlurar på mig. Sen sprang jag hem med blodiga trosor och gummiben...
 
Nu ska jag byta binda och hämta nya böcker. En av böckerna är Bitterfittan.. HEY! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0