skriva brev

Jag har fått dille på att skriva handskrivna brev! Jag blir ivrig av tanken och springer i tid och otid och hämtar papper, pennor och kokar kaffe för att hålla ångan uppe! Tanken på att få ett handskrivet brev adresserat till mig själv får mina händer att bli varma och ögonfransarna att fladdra! Men så sätter jag mig ner, i bekväm ställning och med en penna hårt omsluten kring mina fingrar, så inser jag, med min handstil kan omöjligt någon uppskatta ordets konst. Jag försöker, försöker, men det ser inte vackert ut, visst, man kan läsa det, men vad är poängen om det inte ser vackert ut? nu har jag slängt papprena och pennorna åt helvete. fan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skicka ett till mig, vackert eller inte, så får du ett tillbaka!

Svar: adress kakan!!!
rebecca nilsson

2014-02-26 @ 16:18:15
URL: http://elephantrebellion.blogg.se
Postat av: Therese

Skriv ett brev till mig? vi kan bli brevpalls!

Svar: adress då tack babooo!
rebecca nilsson

2014-02-27 @ 14:15:34
URL: http://dendrofobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0