egna anteckningar inför

Det var gött att ligga efter en torrperiod, det var fint att ligga med A.
 
Jag var hungrig efter kärlek
 
Jag känner starkt, snabbt.
 
Jag gillade verkligen A men var jag kär? Vi var ju vänner, klart jag gillade hen. 
 
Hur hade blivit om jag inte sa något?
 
Jag hade ändå blivit sårad för deras förhållandeidelogi passar inte mig. dessutom, att vara ett par och ligga med andra för att krydda sitt egna förhållande är en egoistisk handling om man inte tänker på konsekvenserna för det andra personen. Klart som korvspad att det inte var meningen att jag skulle få känslor, men det var väl ömsesidigt? du gav mig en lucka? men jag blev helt ställd eftersom att ni är ett par och ja, era förhållningssätt förstår jag mig inte riktigt på. Oavsett hade det blivit fel. Jag var dessutom bästis med A number two. Jag blir arg att jag slant till. I början hade jag kontroll men sen slant det. Jag föll som en fura. Och varför har jag staplar upp ovanför. Nu har jag lärt mig en läxa. Nu ska jag bara förmedla det här. 
 
Vad hände när vi slutade umgås?
 
Var det jobbigt för er att jag hade känslor? självklart. Men nu har jag inte det. Bara vänskapskänslor att sukta efter. 
 
Vad kände A?
 
Var jag en transportsträcka? 
 
Det var dumt, och destruktivt men det var ju i luften? attraktionen glänste. Det hände bara. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0