hets och pest.

Efter lördagens demonstration och kvinno,ras, sex och klasskamp får man höra det här när jag anländer till jobbet - "Du klär dig i bara grått idag, vilka vita tänder, oj, vilka ögon, du ser ut som en morot eller nej, kanske ett linfrö, vad fin och söt du är, blablalblalbalblalblalbla! ORKA! allvarligt. Sluta fokusera på mitt yttre när jag klampar in i ett rum, vilken kvinna som helst skulle få utstå samma observation som mig. Vilket gör mig förbannad. Ingen man hade fått utstå samma jävla utseendehets och kommentarer. Va fan! Som ni förstår så blev det extra påfrestande efter all kamp på lördagen, som jag typ kom direkt från.. Med blodiga händer och näven i luften. Och med lukt av alkohol i andedräkten. Fuck det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0